מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

חותמים בנשיקה ב5.91 - יעל וניר

בטיימינג המושלם: סיפור האהבה של יעל וניר

זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון, אבל כנראה שיעל וניר היו צריכים את הטיימינג המדויק – כשהכוכבים הסתדרו בשמיים בצורה מושלמת עבורם – כדי להתחיל את סיפור האהבה שלהם.

סיפור ההיכרות של יעל וניר מתחיל, כמו רבים אחרים, באפליקציית ההיכרויות OkCupid. במשך שלוש שנים תמימות הם ניסו להתחיל את מערכת היחסים הרומנטית ביניהם, אבל בכל פעם היה עניין אחר שגרם להם לרדת מהעניין. בסופו של דבר, הטיימינג סופסוף היה מושלם. בערב השנה החדשה של שנת 2018, ניר הציע לאהובתו נישואים ותוך שלושה חודשים הם גם התחתנו במתחם האירועים 5.91.

לאור העובדה שניר הוא הבעלים של בית דפוס, החליטו השניים להדפיס בעצמם את כל האלמנטים הגרפיים הנוגעים לחתונה – הזמנות, כרטיסי הושבה, חובקי מפיות וכדומה. עבודות המיתוג נשמרו מאוד מינימליסטיות, דבר שרק הוסיף להן מראה יוקרתי ושיקי. הנגיעות הקטנות של הצבע – בגוונים תכולים הולוגרפיים, דימו את צבע הים המשתנה לאורך שעות היום ומזג האויר – מה שהתאים בצורה מושלמת ללוקיישן שבו בחרו להינשא.

הניחוח השיקי והלא מתאמץ של השניים, הורגש היטב גם במסגרת צילומי הזוגיות של יעל וניר, בעודם לבושים בבגדי חתן וכלה, חמושים במשקפי שמש, סקייטבורד וכמובן המון חיוכים. במקביל, לאור העובדה שהשניים התאהבו בנראות האלגנטית והבוטיקית של מתחם האירועים 5.91, הם החליטו להמשיך באותו הסגנון של עיצוב המקום. ביחד עם easywed, השניים הפיקו חתונה שכולה בגוונים רכים וטבעיים של אדמה, שמיים ומים. השניים אף החליטו לוותר על כל סוג של אטרקציה נוספת, כדי ליצור לעצמם חתונה שתשקף בצורה הטובה ביותר את הסגנון האישי הנונשלנטי שלהם.

 

לסיום, הטיפ של יעל, כמי שכבר חוותה את יום החתונה שלה בהצלחה יתרה הוא לנסות כמה שיותר לשחרר, לא להילחץ וליהנות כמה מיום החתונה מתחילתו ועד סופו (כולל קבלת הפנים).

הספקים שעשו את החתונה:

  • צילום: אסף תמם
  • די ג'יי: אלון משה חי
  • איפור: רבקה אברהם פוליטי
  • שיער: הודיה עקרב
  • שמלת כלה: מיכל מוטיל
  • הפקה: easywed
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button