מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

זה הכל בשבילם: החתונה של אוריה ושי

סיפור היכרות מתוק במיוחד ואירוע שאשכרה התמקד בהם, כנראה לא מספיקים בכדי להבין למה לאוריה ושי הייתה חתונה מהסרטים (הרומנטיים). אבל אולי בניית התפריט יחד עם השף בבית הקפה השכונתי תעזור? הכינו את הפופקורן

אם לא היינו יודעים שזה אמיתי, היה נדמה שסיפור ההיכרות של אוריה ושי נלקח מתסריט של איזו קומדיה רומנטית…

לשי לא לקח הרבה זמן לדעת שאוריה תהיה אשתו לעתיד. למען האמת, לקח לו שלושה חודשים בדיוק להכריז על כוונותיו בפניה. לטבעת לקח קצת יותר זמן להגיע.

הכל התחיל בזמן שהשניים עבדו במסעדות שכנות, שהעובדים שלהן היו נוהגים לסחור בארוחות הצהריים לשם הגיוון. אבל יום אחד, שי לא הסתפק רק בארוחה. בצעד נועז הוא לקח מאוריה את הטלפון ולא רק ששמר אצלה את המספר שלו, אלא גם הציע לעצמו חברות מהפייסבוק שלה. אוריה הסתקרנה ואחרי תקופת און-אנד-אוף קלה, נהיה ביניהם מאץ' מהאגדות.

שנתיים וחצי אחרי, כשאוריה חזרה הביתה מהעבודה, חיכה לה שי עם טבעת מרשימה ומלאת מחשבה, אותה עזר לתכנן ולעצב. זו לא הייתה הפתעה גדולה, אלא רגע טבעי ומרגש במיוחד – שנשאר שמור לשניהם בלבד.

האירוע

כשהגיעו לתכנון החתונה, לאוריה ושי לא היה ספק שהם רוצים מסיבה שתרים להם, מבלי לאבד את עצמם ברגע. שמירה על הנוחות ועל ההרגשה הטובה הייתה המטרה העיקרית.

"רצינו חתונה שתייצג את מי שאנחנו. שתהיה כיפית, טעימה, מיוחדת ומוקפדת גם בפרטים הקטנים. לא רצינו להיסחף לאיזה שואו רציני, אבל כן שיורגש שזה האירוע שלנו, שיהיו בו את הדברים המיוחדים שלנו ושחלק מאיתנו יעבור גם אל האורחים", הם מספרים.

העיצוב האורבני, הפינות השונות שמפוזרות באולם ובחצר ובעיקר, העובדה שמדובר במקום חדש שירענן קצת את "שגרת החתונות" של האורחים – משכו אותם ל-5.91. כשבאו להתרשם, האכפתיות לה זכו מהצוות והאווירה הטובה, רק חיזקו את תחושות הבטן שהם נמצאים במקום הנכון. וזה עוד לפני שדיברנו על האוכל.

עם כל הכבוד לאווירה, לזוג ה"גרגרנים רציניים", כמו שהם מגדירים את עצמם, היה דבר אחר חשוב במיוחד בחתונה – האוכל. כמי שהגיעו מעולם המסעדנות, הם לא היו מוכנים להתפשר על הקייטרינג והשירות.

למזלם, אור – שף הבית של ה-5.91, גר ממש קרוב אליהם וכך יצא ששלושתם ישבו לפגישה בבית קפה שכונתי כדי לבנות את התפריט לאירוע, תוך חשיבה משותפת על טעמים והתאמה בין המנות השונות לאורחים.

למה 5.91? (כלומר, חוץ מאור השף המעלף)

"כבר מהשיחה הראשונה, ערן, הבעלים, היה נוכח. לאורך כל התקופה לקראת החתונה הוא, אילן ויעלי ליוו אותנו במסירות, ענו על כל בקשה, מחשבה ושאלה, קטנה כגדולה ובכל שעה. תמיד ניסו לעשות הכל כדי שנהיה מרוצים ואם דרך אחת לא הלכה, הציעו דרך אחרת.

ביום החתונה, מלבד ערן, היו עוד 3 מנהלי אירוע שדאגו שנהיה מרוצים וצוות שלם מאחוריהם שבאמת הרגיש שהם מגיעים לעבודה בווייבים חיוביים וטובים."

*הערת המערכת: לא נגענו.

רגע האמת

לזוג שבעיקר רצה חתונה מייצגת – המטרה הושגה. האנרגיות הטובות והאהבה קרנה מהם החוצה לאורחים וזה לגמרי ניכר.

הרי ככל חתן וכלה, ועד כמה שינסו להתחמק מקלישאות, אוריה ושי מודים שבסופו של דבר, זה לא רק אנחנו או הם…
המשפחה והחברים, הם אלו שעשו להם אירוע שכולו שמחה ואהבה עצומה. ברגע מיוחד מכל, הריקוד האחרון, הרגישו בשיאו את החיבוק העוטף והמחשמל כמעט מהאהובים עליהם ביותר.

המלצה למי שמתכנן חתונה

רגע לפני שאתם נכנסים למירוץ של תכנון וארגון החתונה, אוריה ושי ממליצים לכם לעצור לרגע ולחשוב, רק שניכם.

"בעולם החתונות היום יש כל כך הרבה אפשרויות ולפעמים זה מציף! בחרו ספקים שאתם סומכים עליהם, אלו שאתם מרגישים שאתם רוצים בסביבתכם ביום הזה שמלא בכל כך הרבה רגשות ואל תשכחו מה באמת חשוב לכם, כי החגיגה היא רק שלכם".

הספקים שעשו את החתונה

  • צילום: AGS
  • איפור ושיער: נופר גריכטר
  • די ג'יי: אורי בס, FOXY MUSIC
  • מגנטים: עידן המגנטים
  • רב: נח זלצר
  • עיצוב חופה: הוויה של האולם 
  • שמלה:
    (ראשונה) גלי קרטן
    (שנייה, אוברול) עינת בן צבי
  • בגדי החתן: NAMES
  • עיצוב הזמנות: שלי ארז
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button