מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

אפרת ושחר - חתונה ממבט ראשון

חתונה ממבט ראשון: אפרת ושחר צועדים לחופה ב 5.91

אפרת יוגב (34) ושחר משה (36), הכירו לראשונה מתחת לחופה של 5.91 במסגרת תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון".

אפרת היא מעצבת פנים, שמעידה על עצמה כבן-אדם ויזואלי ולכן הדבר שהכי חשוב לה בגבר הוא קודם כל המראה החיצוני שלו. לטענתה, הגבר הכי סקסי שיש הוא מת'יו מקונוהי, בין היתר בזכות הנוכחות ושפת הגוף הכריזמטית שלו. לקראת חתונתה, סיפרה אפרת שהיא הכי מתרגשת ממחוות רומנטיות שכוללות מוזיקה, טבע ופרחים ומחפשת את החבר הכי טוב שלה, שיתפתח לצידה.

שחר הוא מורה לחינוך גופני, שחשוב לו לעצב את דור העתיד באמצעות הכנסת אורח חיים בריא לשגרת הילדים שהוא מלמד בבית הספר. אחרי אינספור שנים כרווק תל-אביבי מצוי, הוא מרגיש סופסוף שהגיע הזמן להתחתן. עבורו, הדבר הכי חשוב בבת זוג הוא חיוך כובש, עיניים טובות, ספונטניות ופשטות.

כאמור, טקס החופה של הזוג התקיים לקראת שקיעה ולמול הים מתחת לחופה במתחם האירועים היוקרתי 5.91. זו הייתה הפעם הראשונה שהם התראו, ומיד שברו את הקרח עם חיבוק מבויש אך נלהב. לאחר שבירת הכוס, שחר הודה שהכלה הטרייה שלו נראית לו בדיוק כמו מי שקיווה להינשא לה. אפרת אמנם הודתה ששחר הוא לא בהכרח הטייפקאסט שלה והתקשתה לקבל את בחירת המומחים של התוכנית עבורה, אבל הבטיחה לתת לזוגיות שלהם צ'אנס אמיתי.

עם סיום טקס החופה, נכנסו הזוג הטרי ואורחיהם לאולם האירועים של ה5.91, שם הם אכלו ורקדו עד שנפלו מהרגליים. משם הם המשיכו אל סוויטת המלון, שם גילו שאת ירח הדבש שלהם הם יבלו במדריד.

שחר ואפרת יבלו את השבועות הקרובים ביחד, שבסופם יחליטו האם יש סיכוי אמיתי להמשך הזוגיות שלהם. שיהיה להם בהצלחה!

הספקים שעשו את החתונה:

  • לוקיישן החתונה: מתחם האירועים – 5.91
  • צילום החתונה: אפרת ציון
  • די ג'יי: נתי ניב
  • שמלת כלה: ענבל רביב
  • חליפת חתן: באמוס סקוור
  • עיצוב שיער: אוהד זיני
  • עיצוב שיער: סיגל אסרף
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button