מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

אהבה חוצה גבולות: רותם וג'וש

הוא עולה חדש מבוסטון, היא מפקדת טירונים בבסיס לעולים חדשים. שם נפגשו לראשונה רותם וג'וש, ואחרי שנה של היכרות שטחית ניצתה אהבה שחוצה אוקיינוס. זה הסיפור שלהם.

לפעמים החיים מפתיעים אותנו, כמו שבוודאי הפתיעו את ג'וש, שבחר להתנדב לשירות צבאי בצה"ל וקיבל בונוס שווה במיוחד – להכיר את אישתו לעתיד.

רותם, מפקדת הטירונים בבסיס לעולים חדשים בו הוצב ג'וש, שמה לב לחייל החתיך מבוסטון, אבל כמפקדת עם כבוד אמיתי לתפקיד, היא לא חשבה על שום כיוון רומנטי. "אחרי שנה בערך מהפעם האחרונה שראיתי את ג'וש, חבר משותף של שנינו הזכיר לי אותו ומסתבר שגם דאג לדבר על זה עם גו'ש. קבענו לצאת לדייט. וזהו. תוך שנה חתונה".

כשהוא צופה בפוטבול, היא כותבת שירים. ביחד הם אוהבים לבשל ולארח, ומקפידים לחלוק במטלות הבית חצי חצי. הבילוי האהוב עליהם ביותר הוא חופשות זוגיות במקומות שונים בעולם, אבל את הצעת הנישואין המרגשת החליט ג'וש לבצע דווקא בירושלים.

אל שלב ההכנות לחתונה ניגשו הזוג עם משימה מיוחדת – להפיק חתונה בישראל שתתאים גם לאורחים הרבים מארצות הברית, משפחתו וחבריו של החתן. את התשובה הם מצאו ב5.91. "כבר כשראינו את המקום באתר התלהבנו ממנו, אבל כשהגענו לראות אותו בלייב – התאהבנו. חופה מול נוף מדהים של ים, אוכל מעולה ואווירה של חו"ל".

"הייתי לקראת נסיעה למשלחת באפריקה וערב לפני טיילנו בירושלים וראינו הצעת נישואין ממש מרגשת מול חומות העיר", מספרת רותם. כשחזרה לארץ כעבור חודש, הגיעו לאותו מקום בדיוק, "בהתחלה היא חשבה ששוב יש הצעת נישואין למישהי. ואז היא קלטה שזה בשבילה", סיכם ג'וש את הרגע המרגש.

וכך, באמצע החודש הכי חם בישראל, התכנסו משפחה וחברים מכל העולם לחגוג ביחד לרותם וג'וש. כמיטב המסורת האמריקאים הגיעו החתן והכלה מלווים כל אחד בשלושה שושבינים ושושבינות בבגדים דומים. שיר החופה היה שילוב של שני שירים Die a happy man ובואי כלה, שמסמלים לשניהם תחנות בזוגיות.

לאורחים חיכו תאי צילום ושלטים מגניבים, אוכל משובח שיצא ממטבח פתוח ("האורחים עפו על זה"), ובעיקר אווירה שמחה ומרגשת "הצוות ממש זרם עם כל הבקשות של האורחים ושלנו, הרגשתי כאילו אני ה-אירוע הכי חשוב שלהם באותו רגע".

לזוגות שמתכוננים ליום הגדול שלהם ממליצים הזוג הטרי לתכנן את החתונה במשותף, לא להילחץ יותר מדי, וביום החתונה לשחרר מהכל – פשוט לשמוח ולאהוב.

קרדיט לספקים:

  • מתחם אירועים: 5.91 מתחם אירועים על הים
  • צילום סטילס: דני בכר
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button