מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

אמריקה על הים: החתונה של ליאת וגלעד

עיצוב נקי ומדויק, דרינקים לפני שקיעה ועוגת חתונה מלאת סטייל.
ככה זה נראה כשחלומות מתגשמים

ליאת תמיד ידעה איך החתונה שלה תיראה. קצת השראה מהוליווד עשתה את שלה לצד החיים עצמם, ועם השנים נרקמה לה חתונת חלומות קצת אחרת. אמריקאית, בצהרי היום, אל מול הים הפתוח, בליווי קוקטיילים מהודרים, שושבינות מתוקתקות, עוגת חתונה צחורה ובן הזוג ההורס גלעד.

הסיפור של ליאת וגלעד התחיל בצה"ל. מאז שירותם הצבאי השניים לא נפרדו. אחרי הטיול הגדול, אליו טסו יחד, עברו לדירה נאה בירושלים, שם הם חיים באושר עד עצם היום הזה.

כיאה לזוג מהסרטים, את הטבעת גלעד שלף בספוט מגה רומנטי ברומא. את ה"כן" המופתע של ליאת חגגו השניים עם המון פיצה ופסטה, וחזרו לקנח בחיבוקי המשפחה והחברים בארץ.

למה 5.91? (רמז: כאן חלומות מתגשמים)

מעבר ללוק, הדבר החשוב ביותר לליאת וגלעד, היה שהאורחים שלהם ייהנו באירוע, עם ווייב נעים ואוכל טעים. בדיעבד, הם מודים, היה מעל ומעבר.

"ברגע שהגענו התאהבנו במקום ופשוט ידענו שפה נתחתן. האווירה, הים, הכול הרגיש נכון".

גם העבודה מול הצוות לא הזיקה להבנה שהם עשו את הבחירה הנכונה: "עדי, מזי, יעלי וערן היו מקסימים ומקצועיים. הם דאגו לכל פרט קטן. כל ההתנהלות מולם הייתה כיפית ובאמת סמכנו עליהם בעיניים עצומות שיגשימו לנו את החתונה עליה חלמנו. עד היום אנחנו מקבלים עליה מחמאות".

רגע האמת

אם תשאלו את ליאת וגלעד, בגדול, החתונה כולה הייתה כיפית ומיוחדת, אבל בתוך כל היום הזה שעבר כל כך מהר, יש 3 רגעים שזכורים להם במיוחד.

המרגש מכל היה, איך לא, הכניסה לחופה. המשעשע מכל, היה הרגע בו נפלו מהספה עליה הרימו אותם ברחבת הריקודים. ואחרון, זה שחתם סופית את צליחת החלום, היה הרגע בו חתכו את העוגה, כבעל ואישה.

המלצה לבאים בתור

במהלך תכנון החתונה, ליאת וגלעד הבינו שאי אפשר לרצות את כולם, מה גם שלא צריך.
"כשהחלטנו על חתונת שישי לא כולם אהבו את הרעיון, ובסוף זה התברר כבחירה הכי טובה שלנו. פשוט תעשו מה שעושה לכם טוב. תזרמו, תחייכו, תצברו זיכרונות טובים ואל תשכחו ליהנות מהדרך ומהיום עצמו. זה עובר כל כך מהר".

הספקים שעשו את החתונה

צילום: איציק ולירן בן דוסא

איפור ושיער: טל דברה ואורית נעים

הפקה: עדי וערן, 5.91

שמלה: הלנה קולן

בגדי החתן: דיפלומט

רב: חיים זמיר

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button