מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

חתונה ממבט שני: רלי ואלדד נישאים

את הכלה אנחנו בטוחים שרובכם כבר מכירים, רלי לוי שהשתתפה בתוכנית החדשנית ויוצאת הדופן, חתונה ממבט ראשון, שמה את מבטחה במומחים וצעדה אל החופה מבלי לדעת כלל מי ממתין לה בצד השני, מוכנה ובשלה למצוא את אהבת חייה. רלי במהרה הפכה ליקירת המדינה וכולנו ישבנו מאוכזבים כשהשידוך בינה לבין אלעד שאמי לא צלח והיה נדמה שרלי יצאה שבורת לב מהתוכנית.

אך אל דאגה, האהבה המתינה לה ממש מאחורי הפינה, כמו כל עם ישראל גם אלדד זעירא צפה בתוכנית, רלי ואלדד יצאו מספר פעמים לפני צילומי התוכנית אך התזמון לא היה מושלם. אלדד שצפה ברלי בתוכנית והתוודע לאישה חזקה ויוצאת דופן, ידע שהוא לא נותן לה להתחמק ויצר איתה קשר זמן קצר אחרי שנגמרה התוכנית. ומשם השאר היסטוריה… השניים טיפחו זוגיות רחוק ממסכי הטלוויזיה ותוך מספר חודשים אלדד הציע לרלי נישואין ללא כל דרמה טלווזיונית עם נופי ירושליים הקסומה ברקע.

רלי ידועה כאישה שיודעת בדיוק מה היא רוצה ואיך היא רוצה את זה, ואחרי שהכירה אותם כשארגנו את החתונות בתוכנית "חתונה ממבט ראשון", פנתה שוב לחבר'ה מאיזיווד- easywed שיעזרו לה בתכנון היום הגדול. רלי שלא זכתה להיות מעורבת בתכנון החתונה בתוכנית ידעה בדיוק איך היא רוצה שתראה החתונה שלה עם אלדד והייתה מאוד מעורבת בתכנון היום הגדול עד לפרט הכי קטן.

הזוג הקסום נכנס לחופה ביחד אוחזים ידיים ומחייכים מאוזן לאוזן, תסמכו עלינו שלא הייתה עין יבשה אחת בקהל. נוף הים התיכון והשקיעה ליוו את הטקס המרגש יחד עם בני המשפחה והחברים.

לאחר הטקס חגגו הזוג עם כל הסובבים במסיבה עד השעות הקטנות של הלילה והרחבה לא הייתה ריקה לרגע. את החגיגה ליוותה ארוחת השף כי זו לא חגיגה בלי אוכל טעים שילווה אותה וייתן כוחות לרקוד עד אור הבוקר.

לנו רק נותר לאחל לזוג המקסים המון מזל טוב… היה לנו לעונג להכיר אתכם וללוות אתכם עד היום הגדול ובמהלכו.

הספקים שעשו את החתונה:

  • ארגון חתונה: איזיווד
  • צילום החתונה: אירית- זום 18
  • דיג'יי: פוקסי מיוזיק- שלומי שפיר
  • שמלת כלה: ענבר פריימן
  • איפור ושיער: איציק פרץ
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button