מגזין 5.91

שתפו את הפוסט
חתונת קיץ מול הים

חתונות על הים

על הנייר נדמה כי חתונה על חוף הים היא הרעיון הכי טוב שהיה לכם: האווירה הרומנטית, רחש הגלים, הבריזה והאוויר הצח, החופה בשקיעה, החול בכפות הרגליים וכל היתרונות המיוחדים שאין בשום מקום אחר בעולם, פרט לים. אולם מה שמתאים לדייט זוגי רומנטי או להצעת נישואין מרגשת, לפעמים מתאים לחתונה.
לאחר סיבוב בכמה חתונות על הים תגלו מהר מאוד שבמציאות החלום מקבל תפנית מעט שונה, ויהיה עליכם לעמוד בעוד שלל אתגרים אשר ישפיעו על הווייב שעליו בניתם ביום החתונה שלכם. כאן אנו נכנסים לתמונה ומציעים לכם את אותה האווירה ואף יותר מכך, במרחק של כמה מטרים מהחוף (5.91 ליתר דיוק).
חתונת קונספט - חוף הים

מתחתנים במרחק נגיעה מהים

5.91 הוא אולם אירועים מפואר הנמצא במרחק נגיעה ומגשים לכם את החלום של חתונה על הים: מיקום על צוק מרשים, חתונה תחת כיפת השמיים עם נוף פנורמי אל גוונים מהפנטים של טורקיז, חופה ואירוח במתחם מרוצף (כך שהחול בכפות הרגליים לא יטריד), בריזה תמידית והתפאורה שתמיד רציתם ביום החתונה שלכם. וכל הטוב הזה במרחק של 20 דקות מתל אביב.

יתרונות נוספים לחתונה באולם אירועים על הים:

  • תפריט – המטבח של אולם אירועים מסודר הוא הרבה יותר סטרילי מעוד ארוחה על החוף והחול, כבודו במקומו מונח, עדיף שיישאר על החוף. כך אתם יכולים ליהנות מהתפריט המשובח ומחוויה לכל החושים שלכם, ללא דאגות מיותרות. בחרנו עבורכם בתפריט המושלם עליו מנצחים השפים הטובים ביותר בסצנה התל אביבית. כל שנותר לכם לעשות הוא לבוא אלינו ולטעום.
  • ריצוף – גם אם דמיינתם את האורחים חולצים נעליים ורוקדים יחפים על החול קחו בחשבון שבמציאות יגיעו אל החתונה שלכם סוגים שונים של אנשים בטווח גילאים רחב. אנו חשבנו על כך כבר בשלב התכנון ונקטנו בכל הצעדים הנדרשים. לכן אולם האירועים 5.91 מרוצף, כולל פינות זולה וישיבה והמון המון מקום להתהלך חופשיים, אפילו לחלוץ נעליים אם רוצים וליהנות מהנוף המרשים.
  • שירות – במקום שאתם תצטרכו לעשות הכל לבד, כלומר: להמציא אישורים והיתרים, לשכור שירותי קייטרינג, להיערך עם ציוד לחתונה בטבע, לארגן שירותים כימיים, הגברה, תאורה ושלל ספקים באולם הכל מגיע לכם ארוז בחבילה אחת שלמה. אנו דואגים להכל. כל שעליכם לעשות הוא להתלבש יפה, להגיע, וליהנות מהנוף ומהאווירה המיוחדת לכל אורך היום והלילה ועד אחרון האורחים.

חופה מעוצבת
אם תמיד חלמתם להתחתן על הים, תוכלו עדיין להגשים את החלום וליהנות מכל היתרונות של אולם אירועים הממוקם ממש קרוב. ב-5.91 תמצאו את כל הפסיליטיז שיגרמו לכם להיות בדיוק במקום בו אתם צריכים להיות: במרכז האירוע, עם המון שקט נפשי ובלי דאגות מיותרות. ואנו כאן כדי ללוות אתכם, להחזיק לכם את היד ולוודא שהיום המרגש שלכם יהיה כמה שיותר מיוחד.
מחכים לחגוג אתכם 5.91 מטרים מהים – השאירו פרטים ונחזור אליכם!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button