מגזין 5.91

שתפו את הפוסט
חינה מרוקאית ב-5.91 - כלי שולחן מזהב - רות ובנימין

חגיגת חינה הכי בסטייל שיש

חגיגת חינה על הים היא קונספט מיוחד וחדשני שלא הרבה אנשים מכירים. כאשר מגיעה אל תיבת הדואר או לטלפון הנייד הזמנה לחגיגת חינה מיד מדמיינים אולם סגור המעוצב על פי המסורת של העדה, צבעוניות רבה, מאכלים שמתאימים לאירוע וכמובן מקום שבו אפשר להתלבש ולהתארגן עם התלבושות המסורתיות. לא בהכרח תהיה מחשבה על נוף או אווירה ייחודיים. ומה אם היינו אומרים לכם שהחוף והים יכולים להיות חלק בלתי נפרד מחגיגת החינה שלכם?

5.91 – חוגגים על חוף הים

החול הלבן, קו האופק המרוחק, שקיעה שאי אפשר להישאר אדישים למראה שלה – כל אלה יכולים להיות חלק מאירוע החינה שלכם! איך ואיפה? ב- 5.91 – אולם אירועים מיוחד במינו שכשמו כן הוא – ממוקם בדיוק 5.91 מטרים מהחוף. האורחים שיחפצו בכך יוכלו להגיע אל החוף ולהרגיש אותו כחלק מהאירוע ואלא שיעדיפו להימנע מכך – יוכלו גם כן. החוף והים מהווים תפאורה לא פחות ממושלמת בכל מזג אוויר ולאורך השנה כולה, כך שלא משנה מתי אירוע החינה שלכם – האווירה בו תהיה פשוט נהדרת.

רות ובנימין - 5.91 - אירוע חינה באזור השרון
צילום: Marvin Photography

על מה להקפיד באירוע?

אירוע ב- 5.91 מבטיח לכם הגשמה של כל מה שאתם חולמים עליו. המטבח פתוח לכל אורך האירוע לנוחיותם של כל האורחים, האולם גדול ונוח לגישה מכל מקום (לרבות רחבת הריקודים), הנוף לא פחות ממדהים ובעצם – כל מה שחשוב לכם – יותאם באופן אישי לכם ולחגיגה שלכם. חגיגה של חינה אינה חגיגה רגילה ויש בה הרבה מקום למסורת אישית ומשפחתית וכמובן בקשת בקשות מיוחדות. הצוות ב- 5.91 יעמוד לרשותכם ויעשה כמיטב יכולתו להגשים עבורכם את כל המשאלות לקראת האירוע הקסום ממילא שלכם!

אירוע ב- 5.91 – על פי כל כללי הטקס

גם כאן מחולק החלל על פי סדר האירועים שאמורים לקחת חלק באירוע שלכם – קבלת פנים במקומה, טקס החינה באזור מיוחד שיקושט מבעוד מועד על פי המסורת, אזור התארגנות והחלפת תלבושות וכמובן רחבת הריקודים ועמדת התקליטן שתנעים עם כל השירים שהכי מתאימים לעדה שלכם, למסורת ולמצב הרוח שאתם רוצים שיהיה לכם ולאורחים לאורך האירוע כולו!

רות ובנימין - 5.91 - קבלת פנים בחינה
צילום: Marvin Photography

סגירת מעגל ליד הים

נוף של ים אינו קיטשי והוא מתאים לכל סוג של אירוע. גם את חגיגת החינה אפשר להפוך לאירוע קונספט מיוחד במינו, זאת על ידי הקפדה על כל הפרטים החשובים – קטנים כגדולים. על מה אתם חושבים? מה אתם מדמיינים? איך אתם רואים את האירוע שלכם אם תעצמו את העיניים? כך גם ב- 5.91 אירועים ירצו שהוא יתקיים ויעשו כל מה שהם יכולים כדי לסייע בזה. החל ממנהל האירוע, דרך השף הצמוד שיישאר אתכם עד אחרון האורחים וכלה בכל עובד שיעמוד לרשות האורחים ויוודא שהם נהנים ומעבירים את הזמן בנעימים.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button