מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

חתונה על הים – כן? ברור שכן!

כל היתרונות בחתונה על הים, בלי החסרונות: זה הקסם בבחירת מקום לחתונה שהוא מטר מהים ולא על החוף עצמו. אם בלבלנו אתכם קצת, המשיכו לקרוא. רק אזהרה קריאה – יש סיכוי שאחרי הכתבה הזו לא תרצו לבחור שום מקום אחר לחתונה שלכם

הים הוא אחד הנופים המדהימים שיש. בשקיעה, בזריחה, בקיץ ובחורף – הים מספק את כל היופי והרומנטיקה שאפשר לבקש. בין אם אתם מהאנשים שאוהבים להיות בבגד ים על החול, או להביט בו מרחוק בלבוש מלא בלי להתלכלך, סביר להניח שגם לכם יש פינה חמה בלב לים ושלא הייתם מתנגדים להתחתן כשרקע קסום זה מאחוריכם.

אם אתם מהאנשים שאוהבים להתפלש בחול

לקבל שפריץ של מי ים ולהרגיש את חוויית החוף על הגוף שלכם, אך טבעי שגם תרצו לחגוג את האהבה שלכם בנוף הזה שהוא חלק מכם. יחד עם זאת, גם אם אתם מרגישים בנוח להיות על החוף עצמו בבגדי החתונה שלכם ולעשות את כל האירוע על החול, הגיוני שחלק מהאורחים שלכם (וסביר להניח שחלק גדול מהם) לא ירגישו מאוד בנוח להתהלך על החוף בבגדי האירוע היפים שלהם, להילחם ברוח המגיעה מהים, ולהתמודד עם שלל אתגרי החוף.

כדי שהאורחים שלכם ואתם תוכלו להתרכז בחתונה ולא באתגרי הסביבה, הקמנו את מתחם 5.91. כדי שתוכלו לחגוג את החתונה שלכם מטרים ספורים מהגלים בלי להירטב, ולפנק את האורחים שלכם ברמה הכי גבוהה שיש. 

אם אתם מהאנשים שאוהבים את הים מרחוק

5.91 הוא המקום המושלם עבורכם. כל מה שטוב בים ובחוף בלי טיפת לכלוך או התמודדות עם כל מה שהחוף מביא איתו. כשהנוף היפה ביותר שיש פרוש לפניכם, אתם חוגגים את היום הגדול שלכם במרחק נגיעה מהים ועדיין עטופים בכל הפינוקים שיש למתחם יוקרתי, חדש ונוצץ להציע: מעיצוב עוצר נשימה, דרך השירות המקצועי ביותר ועד למטבח גורמה, משקאות איכותיים, ושלל מתחמים לכל צורך ופינוק.

בכל מזג אוויר

בין אם אתם מהמתפלשים בחול או מהנהנים ממנו ממרחק, אחד היתרונות המשמעותיים בבחירה להתחתן על הים בלי להירטב, במקום כמו 5.91, הוא שאתם בטוחים בכל עונה ובכל מזג אוויר. בין אם היום המאושר שלכם הוא בחורף או בקיץ, בין אם הוא נופל על יום שמשי או גשום, האירוע שלכם בטוח ללא כל חשש, ובהתאם למזג האוויר ביום המאושר שלכם, אתם בכל מקרה נהנים מחוויה ייחודית מול הים – חורפית או קיצית. כך או כך, היא מושלמת.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button