מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

חתונות חורף מיוחדות

אין מה לחשוש מחתונה שאמורה להתקיים במהלך עונת החורף. כשעוצרים רגע ומבינים שלחתונה בחורף יש הרבה יותר יתרונות מאשר חסרונות – אי אפשר שלא לרצות להתחתן בחורף! ואם נוסיף לזה את הנוף של הים, ממש קרוב לאולם שבו מתקיימת החתונה – קיבלנו אווירה רומנטית מיוחדת ומדהימה שאין שנייה לה, גם לא באביב או בקיץ. רחש הגלים, האופק האינסופי והמים, שגם אם בערב הופכים לרקע שחור משחור – כל אלה מהווים את התפאורה המושלמת לחתונה שבה אולי קר בחוץ – אבל חם ונעים בפנים!

5.91 – ככה מתחתנים בחורף!

כשמשלבים בין אולם שנמצא ממש על קו החוף עם נוחות נסיעה והגעה מכל מקום בארץ – מקבלים את התנאים הטובים ביותר לארגן אירוע חשוב כמו חתונה. על חוף ימה של נתניה – בלב הארץ, במיקום שנוח להגיע אליו מאזור הכרמל והצפון, כמו גם מאזור השרון, גוש דן והשפלה – ממוקם 5.91, אולם אירועים ייחודי ויפה השוכן 5.91 מטרים מקו החוף. אולם שמתאים לכל מספר של מוזמנים, אולם המאפשר לחתן והכלה להגשים את חלום אירוע החתונה שלהם כמו שהם חולמים עליו ומדמיינים אותו. גם אם בחוץ יורד גשם או נושבת רוח – בפנים האווירה תהיה חמימה, משפחתית ונעימה והאורחים פשוט לא ירצו לעזוב את המקום.

חתונת חורף – חתונה יוצאת דופן!

יהיה זה מאד בלתי שגרתי לקבל הזמנה לחתונה המתקיימת במהלך החורף. יתרה מכך – זה יהיה מאד מעורר ציפייה! איך מתגברים על אתגרים שונים שייתכן וימים גשומים יערימו על ארגון האירוע. בסיום החתונה יתברר מעל לכל ספק שלא רק שהיה מוצלח ומהנה במיוחד, אלא שהיו שלל יתרונות שבזכותם החתונה לא הייתה יכולה כל כף מוצלחת לו הייתה מתקיימת במהלך הקיץ או האביב. הבריזה של הים שונה בחורף, הים והחוף עצמם נראים שונה ואין ספק שהתפאורה הזאת הופכת את החתונה למיוחדת במינה ואפילו למקורית.

התאמה של החתונה לאירוע חורף

על מנת שהחתונה תהיה מושלמת צריך לשים לב לכמה וכמה פרטים – העיצוב של האולם חייב להתאים לעונה ולמסר של החתן והכלה, המנות צריכות להיות חורפיות וכאלה שמתאימות למי שמגיע ממזג האוויר הקר שבחוץ וכמובן שמיזוג האוויר חייב להיות כזה שיתאים ויחמם את האורחים, אך לא יתר על המידה. כאשר האורחים ייכנסו לאווירה חמימה, נעימה ושלווה – האירוע כבר יתחיל מבחינתם ברגל ימים והם יהיו מלאי ציפייה לקראת הבאות. ברגע שהאורחים נינוחים וחשים בטוב – כבר לא משנה אם מדובר בקיץ, חורף, בסתיו או באביב, שכן הם נרגשים ומצפים להמשך האירוע שלבטח חיכו כבר להגעתו.

חתונה וחורף – שילוב מצוין

בתקופה האחרונה מחלחלת ההבנה שחתונה לא חייב להתקיים רק בחודשי הקיץ ושלעונת החורף יש קסם מיוחד שלאחר החתונה אפשר יהיה לראות בתמונות ובסרטונים שיצולמו. אין מה לחשוש מכך! גם אם בחוץ קר וגשום – החמימות והשמחה שבתוך האולם, בשילוב עם עיצוב נעים ונקי ומנות מהבילות שמתאימות לחורף – יהפכו את החתונה לא רק לאירוע אלא למסיבה מהנה שבה כל אחד ימצא את המקום שלו, את מה שהוא רוצה לעשות ואת מי שבחברתו הוא רוצה להיות נוכח, לשוחח או לשבת.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button