מגזין 5.91

שתפו את הפוסט
591 - חתונה על הים

חתונות שישי בצהריים על הים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שלאירועים ביום שישי בצהריים יש קסם מיוחד. פחות רשמיות, אווירה שלווה ורגועה שמביאה איתה השבת שאוטוטו נכנסת ובתקופות מסוימות בשנה – השקיעה המוקדמת והדמדומים שלוקחים חלק בלתי נפרד באירוע. לא בכדי זוגות רבים רוצים להרגיש כך בחתונה שלהם!

אם ניקח את האירוע המיוחד הזה צעד נוסף קדימה – למה לא לשלב באווירה את נוף הים? את הכחול האינסופי והחול? אמנם יש מקומות שאפשר להקים בהם חופה על רקע הים, אבל מה אם נספר לכם שאפשר להתחתן במרחק מדויק של 5.91 מטרים מקו החוף? לא מסעדה מרוחקת או אולם עם חלונות גלריה, אלא ממש – על הים, בצמוד לחול ולצדפים?

חתונת שישי צהריים על הים
צילום: איציק בן דוסא

5.91 – כאן מתחתנים!

לא רק הנוף של הים צריך להשתתף באווירה של החתונה. האירוע כולו מתקיים בשעות הכי קסומות של השבוע ובמקום המושלם – חוף נתניה. נוח להגיע מכל מקום בארץ, אפשר לתכנן את טקס החופה בשעת השקיעה, נוכל לפתוח את הדלתות והחלונות ולאפשר לאורחים להגיע אל החוף והכי חשוב – זה האירוע שלכם.

חתונה בשישי בצהריים היא אירוע אינטימי, חברי, נעים וזורם. לא חייבים את הרשמיות שאופפת את אירועי הערב באולמות הענק. 5.91 מציע לכם את כל היתרונות של אירוע בהתאמה אישית, בדיוק איך שאתם רוצים ואיך שתמיד דמיינתם.

אירועי שישי בצהריים – הטרנד שמסרב לחלוף

אנו חיים בעידן שבו כל מי שמארגן אירוע רוצה שעל האירוע שלו ידברו, את האירוע שלו יזכרו ויזכירו ואולי אפילו ינסו לחקות או לשחזר. אנשים כיום יודעים מה מצפה להם באירועים והם מכירים את סדר הפעולות ואת מה שעומד להתרחש. למה לא להפתיע אותם? למה לא לשבור מוסכמות ולהפיק אירוע בלתי נשכח? אצלנו זה אפשרי!

אירוע בשישי בצהריים נושק לכניסת השבת וסוף השבוע ובניגוד לערבי אמצע השבוע – ביום שישי המוזמנים מרשים לעצמם להשתחרר, ליהנות עד הסוף ולסגור את השבוע שלהם באווירה טובה, שמחה וחברית. אירועי שישי בצהריים מאפשרים פחות רשמיות, הרבה יותר קרבה ואינטימיות ותחושה של מפגש חברתי ומשפחתי מהנה. כשבמרכז עומדים חתן וכלה נרגשים – האירוע פשוט לא יכול שלא להצליח!

חתונות על הים - קונספט של ים
צילום: איציק בן דוסא

אנו ב- 5.91 מציעים את כל מה שדרוש לאירוע מיוחד, ייחודי וכזה שיישאר רק שלכם – תפריט מעניין לבחירתכם, מבחר עיצובים שיתאימו לכל אווירה או סגנון, מנהלי האירועים שלנו קשובים לרצונות והחלומות שלכם והכי חשוב – אנחנו רוצים שהאירוע יהיה בדיוק כמו שאתם רוצים.

הקרבה לים מתאימה לכל האירועים והיא מושלמת לחתונות, אירועים צעירים ונותנת את הטאץ' הרומנטי שכל חתונה חייבת. רחש הגלים ישתלב עם הדברים שנאמרים מתחת לחופה והנוף עוצר הנשימה יהפוך את החוויה למרוממת נפש!

אנחנו מזמינים אתכם לבקר, להתרשם – ולהתאהב!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button