מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

חתונת קיץ מול הים

חתונת קיץ על הים: להגשים את החלום

הבחירה בחתונה מול הים בעונת הקיץ הפכה לפופולארית במיוחד בשנים האחרונות וזה לא במקרה. היא מאפשרת לקיים אירוע בלתי נשכח אל מול נוף מרהיב, באווירה רגועה ופסטורלית שמרגישה הכי טבעי שאפשר. הנה כל הסיבות למה כדאי גם לכם להתאהב.

נוף עוצר נשימה שהאורחים לא ישכחו

בחירת לוקיישן היא אולי הגורם המשפיע ביותר על אופי האירוע שלכם, ובמובנים רבים היא זו שתקבע גם כמה מוצלח הוא יהיה. בין אם בחרתם באולם או בגן, בחתונת ערב או בחתונת צהריים – מקום לאירועים על הים מביא איתו קסם שלא ניתן למצוא באף מקום אחר.

חולמים לצעוד אל עבר החופה מול כל האנשים הכי חשובים לכם, כשברקע מתנגנת מוסיקה מרגשת? רק דמיינו כמה מרגש יהיה הרגע הזה בתוספת נוף מרהיב של ים כחול ורחש הגלים. גם אם אתם לא מגדירים את עצמכם טיפוסים סופר רומנטיים, לא תוכלו להישאר אדישים מול מראה של חופה לבנה בשעת שקיעה, כשרוח קיצית מלטפת אתכם והים משמש כתפאורה העיקרית. האווירה הפסטורלית, ריח המלח באוויר, גווני הטורקיז ובריזה קרירה מלטפת, כל אלה יהפכו את החתונה שלכם לבלתי נשכחת ולכזו שהאורחים שלכם ימשיכו לדבר עליה עוד הרבה אחר כך.

חופה מול הים

כשהשמש עובדת לטובתכם

מלבד מזג האוויר הנעים והנוח (יחסית, תלוי את מי שואלים), העובדה כי בזמן הקיץ השמש שוקעת שעה מאוחר יותר עובדת לחלוטין לטובתכם. כך למשל, אם בחרתם לקיים את החתונה שלכם בצהרי יום שישי, אתם נהנים משעה נוספת של אור שמש, שמאפשרת אפילו לאורחים שגרים רחוק במיוחד לחזור הביתה כשעדיין אור בחוץ.

אם בחרתם לקיים את החתונה שלכם בשעות הערב, שקיעתה המאוחרת של השמש מאפשרת לאורחים להגיע לאירוע בשעות האור, לקיים את החתונה בזמן שקיעה, ולבסוף לרקוד תחת כיפת השמיים והכוכבים. יתרון נוסף בחתונת קיץ המתקיימת לעת ערב הוא בכך ששעון הקיץ מאפשר התארגנות נינוחה לקראת האירוע, מבלי לדאוג משקיעתה המוקדמת של השמש שעשויה לקלקל את צילומי הזוגיות המקדימים לחתונה.

591 - שילוב הים בכל שלבי החתונה
צילום: איגור לובנסקי

בלי פורמליות מיותרת – רק אתם והגלים

לסיכום, אם אתם חולמים על אירוע אותנטי באווירה מרגשת, ומעדיפים להימנע מאירוע פורמלי ומעונב מדי, בחירה בחתונה על הים היא לגמרי הכיוון בשבילכם. השילוב בין ריח הקיץ והנוף הפתוח אל הים יוצר תחושה של רוגע ופסטורליות, ומביא עמו אווירה נינוחה ואינטימית, כך שתוכלו להרגיש בבית והכי טבעי שאפשר. עוד סיבה לבחור באירוע מול הים הם הצילומים.

כשהנוף ממול הוא רק אתם, הים והשמיים, אין הרבה מקום לטעויות, כך שכל תמונה מהאירוע שלכם צפויה להיות פשוט וואו, פרט חשוב במיוחד, לאור העובדה שאלבום החתונה שלכם צפוי ללוות אתכם שנים רבות גם לאחר החתונה. אז אם תפאורה חלומית ואווירה משכרת הם מה שאתם חולמים עליו, חתונה קיצית על הים היא לגמרי בשבילכם.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button