מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

חתונת שישי צהריים בחורף: הטוב מכל העולמות

תפאורה מושלמת, דילים משמעותיים ואורחים שרק מחכים לבוא ולהרים. רוצים חתונה מיוחדת באמת? כך תהפכו אותה לאירוע הכי נוצץ של השנה

אנחנו לא צריכים לספר לכם מה זה אומר להתחתן בשיא העונה. אמנם מדובר (כביכול) במזג האוויר הבטוח והמזמין ביותר, אבל מעבר לכך, הטיימינג בדרך כלל לחוץ, המירוץ אחר הספקים הנחשקים בשיאו, והחברים (שכמובן באים לשמוח בשמחתכם) מוצאים את עצמם מזגזגים בין עשרות חתונות בארבעה חודשים.

ואנחנו אומרים, למה לכם כל הסטרס הזה?! במקום לנסות ולהמציא את הגלגל מחדש, פשוט סובבו אותו כמה חודשים אחורה או קדימה.

דווקא בחורף | צילום: יוסי קרסו

דווקא חורף

אתם בטח מכירים את הסטטיסטיקות, או את החורף הישראלי. בקיצור ובלי להיכנס למספרים – ברוב ימי העונה בארץ פשוט לא יורדים גשמים.

אז נכון, קריר קצת, אבל אנחנו לא באירופה. לא מדובר בשום טמפרטורות שהמסיבה שלכם לא יכולה להעלות למקסימום.

חוץ מהאישיו הקטן הזה, האמת היא שחתונות בחורף הן להיט: האורחים נטולי התכניות מתרגשים להגיע לחגיגה (והצ'קים שלהם בהתאם), המחירים בשוק נמוכים יותר, אירוסים, כלניות וטוליפים, ירעננו את העיצוב בשיא פריחתם והאווירה בכללי הרבה יותר רומנטית ומזמינה.

עכשיו תוסיפו לכל הפאן הזה לו"ז של שישי צהריים ואתם בנסיקה.

צילום: איגור לובנסקי

מאץ' מהשמיים

דמיינו את זה:

מאחוריכם נוף שלמות, לפניכם המשפחה והחברים לבושים בשיק מהודר אך מאוורר.
המוד רגוע וקליל, בלי לחץ של עבודה בבוקר, או חששות מהיום למחרת. השמש נעימה ולא קופחת ואפילו התאורה הטבעית עושה את העבודה בנונשלנט.

ואצלנו, 5.91 מקו המים הצלולים, עם הבריזה המושלמת ומבלי לחשבן לשעת שקיעה, זה אפילו עוד יותר סטייל.

עדיין לחוצים מהגשם? זה מובן, אבל אין בעיה ללא פתרון.

האולם היפהפה שלנו מקורה, סגור ומשקיף לחוף. ובינינו, כשבפנים חמים ונעים ובחוץ הטיפות מידפקות על החלונות, הווייב הרומנטי רק מתעצם.

כל מה שאתם צריכים הוא לנצל את ההזדמנות וליצור אירוע מזמין, שמח ומגניב, שעוד ידברו עליו שנים. בצהרי החורף, 5.91 מטרים מהחוף.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button