מגזין 5.91

שתפו את הפוסט

מול הים משלב ההצעה עד לחתונה

מדינת ישראל התברכה בקו חוף ארוך מאד לכל אורכה. מי שאוהב את הים ואת האווירה שהחופים מספקים לא יוותר על מעורבות של הים, החול והנוף האינסופי גם בחתונה שלו. נוף האופק הרחוק משרה אווירה נינוחה, שלווה ונעימה וכמובן מעניק לכל תמונה נופך של רומנטיקה שמתאימה בדיוק לכל אלמנט חזותי לפני ובמהלך החתונה. למזלם של שוחרי הרומנטיקה וחובבי הים כיום הם יכולים לשלב את מראה החוף בכל צעד שקשור לארגון החתונה שלהם!

השלב הראשון – הצעת הנישואין!

אין מי שלא דמיין את מעמד הצעת הנישואין על רקע השקיעה בחוף הים או עם רחש הגלים. יש קסם מיוחד בחול הדביק ובלחות המרעננת שמתאימים בדיוק להצעה כל כך חשובה. כשהטבעת נשלפת ליד הים – אין ספק שההמשך יהיה לא פחות מוצלח. החופים מתאימים להצעת נישואין בכל יום, בכל שנה ולאורך השנה כולה!

591 - שילוב הים בכל שלבי החתונה
צילום: איגור לובנסקי

לא מוותרים על צילומי Save the Date!

בעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו כמעט ולא נעשה שימוש בהזמנות כתובות אלא בתמונות ערוכות ויפות שנשלחות דרך מערכות ההודעות המידיות או משותפות בפלטפורמות של הרשתות החברתיות. הקונספט של Save the Date – פשוטו כמשמעו – שמרו את התאריך, שריינו ורשמו ביומן כדי שלא תפספסו!

הזמנות לחתונה – הים גם שם…….

אי אפשר להתווכח עם הקביעה שהים הוא תפאורה מושלמת לכל סיטואציה. הוא מתאים לתמונות שלוות ונינוחות, מתאים כשצריך קצת מתח ודרמה אבל הכי הכי מתאים כשצריך קונספט רומנטי, אפילו עם רמיזה אינטימית. הזמנה לחתונה שיש בה תמונה של הזוג על רקע הים, על החול או השילוב הצדפים והגלים תראה למוזמנים שהם לא מוזמנים לחתונה סטנדרטית ושגרתית אלא לכזאת שיש בה התייחסות ותשומת לב לכל נושא!

חתונה על הים – גראנד פינאלה!

חתונה על רקע הים נחשבת ליוקרתית ומפוארת מאד. מצד אחד – החול או הלחות עלולים שלא להתאים לבגדים חגיגיים או לשמלת כלה. מצד שני – אין כמו האוויר והאווירה של הים כדי להוות את המסגרת לאירוע כל כך חשוב כמו חתונה שמחכים ומצפים לה לא מעט אנשים. ואם כבר מתחתנים על רקע הים – למה לא לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהקים את החופה בדיוק 5.91 מטרים מקו החוף?

האורחים ייהנו בעצמם משתי אהבות – האהבה שהם חשים כלפי הזוג המתחתן והאהבה שיש לרובנו כלפי הים והחוף! אפשר לתכנן את טקס החופה כך שיתקיים במקביל לשקיעה ויהווה תפאורה נהדרת ומרגשת. גם בלי השקיעה ברקע – רחש הגלים והתנפצות המים על החול יישמעו עד לאירוע ויתאימו היטב לקבלת הפנים ולאווירה הרגועה והנעימה של התכנסות האורחים לקראת החתונה עצמה.

591 - הזמנה לחתנוה בהשראת הים
צילום: איציק בן דוסא

5.91 – ה-מקום לחתונה שלכם על הים

באמצע השבוע, בחמישי בערב או בשישי בצהריים. בקיץ או בחורף ולאורך השנה כולה – חתונה על הים היא חתונה חלומית ובלתי נשכחת. אנחנו ב- 5.91 נתאים לכם בדיוק את מה שחשוב לכם שיהיה בחתונה שעליה אתם חולמים ורואים בדמיונכם. אנחנו מאמינים שמהחתונה שלכם אתם צריכים לצאת בהתרוממות רוח כזאת שייקח לכם כמה ימים להירגע ולהבין שהאירוע שלכם היה מושלם!

5.91 ממוקם בחוף הים של נתניה במרחק הגעה נוח לכל מי שמגיע ממרכז הארץ, גוש דן, אזור השרון הצפוני ואפילו בואכה הכרמל. אנחנו מזמינים אתכם לבחון איתנו איך הים, הגלים, השקיעה, החול, הצדפים והספינות ישתלבו גם בחתונה שלכם!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Call Now Button